عید همه توووووووووووووووووووووون مبارک !

سال خروس رو بهتون تبریک می گم !


این خروس ما  صبح تا حالا از خوشحالی 96 بار قوقولی قو قو کرده. الانم داره تو حیاط بالا و پایین می پره همه جا رو گذاشته رو سرش.

چند ساعت قبل از تحویل سال، یکی از دوستانم اومده بود سری به من بزنه. وقتی داشت میومد داخل خونه به خروس ما گفت : تو چرا انقد خوشحالی؟ مگه سال تو داره تحویل می شه؟

خروسمون گفت : پس فکر کردی فقط شما سالتون شمسیه؟ ماهم شمسی کار می کنیم. تازه مثل شما پنجشنبه ها هم نیمه وقتیم. یعنی1 بعد از ظهر به بعد دیگه خروس خودمونیم.

دوستم گفت : صبح به صبح یه قوقولی قو قو کردنم این حرفا رو داره آخه؟! سال شماری واسه آدمیزاده! به چه درد خروس می خوره؟

خروس منم این حرفو که شنید. خیلی بهش برخورد. گفت :

- اولا که خروس و آدمیزاد نداره. تازه اگه هم قرار بود بین حیوانات فرقی باشه، شما جزو 12 تای اول نبودین. چونکه هیچ سالی سال آدمیزاد نام گذاری نشده!!!

دوست منم این حرفو که شنید از کوره در رفت. گفت :

- حیووووون ؟؟؟!!! به من می گی حیوون؟ ما آدما اشرف مخلوقاتیم. ما کجا مرغ و خروس کجا؟

کم کم داشتم نگران می شدم که خروسه بپره چنگی چیزی به صورت این رفیقمون بندازه که دیدم بر عکس تصور من، روش رو کرد اونور و رفت. فکر می کنم ترجیح داد به این بحث ادامه نده. البته دوستم ازینکه شاخ خروس رو شکسته خیلی خوشحال بنظر می رسید. منم ترجیح دادم دخالتی نکنم تا قضیه به همینجا ختم شه و روز اول سال کسی خراب نشه.

اینا رو گفتم که بدونین خروس ها چه موجودات نازنینی هستن. یه بار دیگه سال خروستون مبارک :)))